Quote Originally Posted by rex013090 View Post
Mabawa sir ui, bisag ingnon nato na ni sikat nfs sa com, ning sikat siya sa comp for a reason and that is to safe guard the lives of people, it is riders like and your mentality that endangers pedestrians, unya lipay diay ka na pas pas kaayo ka nagukdan nimo ang underbone na ning hagit nimo dayun ning labang ang iring tilapyak ka dugo imong ulo dayun na labay imong mc sa pedestrian? Or worse naka banga kag pedestrian sa imong wanton speed and recklessness and risk taking pero wanna be risk taker diay? Safety is always a concern for anyone, safety for the rider and the pedestrian, although uu ako mksmo ganahan kog dako na displacement, had 2 200cc bikes an a 250 cc bike that runs fast but does that mean I race anyone who eggs me for a race on a public highway with many pedestrians? Unsa ko buang? Guba na motor, mamatay pa ko, makamatay pa kog taw. If aggressive driver kaayo ka then do it on the drace track not on the roads where you might kill someone because of your adrenaline fix, or maybe do it in a kountainous highway na ikaw ray mabuakan ug ulo nya walay laing taw.
So far sa gasugod ko ug motor bro way back 15 years ago I never had an accident or anything on and offroad, with speeds reaching up to 200+KPH here and other countries, meaning cautiuos di-ay ko when it comes to MC...unlike sa ga BMX pa ko sauna nga halos 6 accidents tungod lang aning tricks2x...When I get into higher speeds I see to it that no public will be involved when I crashed, I can only name 3 things, Speed, Accuracy, and forecast, kung naa ka ana nga skill you will have zero MC accidents on your lifetime......pero kung wa pa ka nasweto sa imong MC or dali ra ka makurat or mahadlukon ba kaha, ayaw na lang pag awt2x kay hospital ra or sementerio ang tupahan nimo.....