Page 56 of 176 FirstFirst ... 465354555657585966 ... LastLast

Default Re: St. Theresa’s College sued!

Quote Originally Posted by king1 View Post
    STC has no right not to let the students join the graduation rights.kakapoy ra og study ah.

their decision is way overboard.to think that the incident didnt happen sa school and there was no school connection.
    please it was a private party.

for the kids sake,are you going to let them wear sarong and filipiniana when they want to swim?

i even believe that they should have respected the courts order since they should have shown an example.

just my two cents
    naa man gud na rules ang STC and the girls violated one of these. dli mana pasabot nga kung private party, pwede ra ka magpasagad ug violate kay as they say, being a Theresian is 24/7. and the girls did graduate, wala lang sila paapila sa ceremonies. kung buot huna-hunaon, dli man unta ni modako ang issue kung wala lang gidako sa mga parents kay mka-graduate ra man jud sila ba. ka daghan na nahitabo sa uban schools nga wala paapila sa ceremonies ila students pero naka-graduate ra ghapon.

dili na ko mo post dinhi basin masikat na pud ta ug kalit.

Cebu school students barred from grad rites attract comments online | Sun.Star
    Audentes Fortuna Juvat

Quote Originally Posted by labyrinthbw View Post
    naa man gud na rules ang STC and the girls violated one of these. dli mana pasabot nga kung private party, pwede ra ka magpasagad ug violate kay as they say, being a Theresian is 24/7. and the girls did graduate, wala lang sila paapila sa ceremonies. kung buot huna-hunaon, dli man unta ni modako ang issue kung wala lang gidako sa mga parents kay mka-graduate ra man jud sila ba. ka daghan na nahitabo sa uban schools nga wala paapila sa ceremonies ila students pero naka-graduate ra ghapon.
    wa pa apila sa ceremony ky tungod kuwang sa requirements or hagbong nya summer class mao ny kalabanan nga d ka paso.

pero wa pa apila ky tungod ky ng tupis ra.. aw binogo nana cya! HEHEHEHE!

ikaw ra ng ingon "girls violated one of these" ONE !!!! kung 10 na violate makasabot pa siguro ko gamay sa STC! pero ONE? hahaha!
    Last edited by ninzska21; 03-31-2012 at 11:31 AM.

Quote Originally Posted by 7DMM View Post
    dili na ko mo post dinhi basin masikat na pud ta ug kalit.

Cebu school students barred from grad rites attract comments online | Sun.Star
    OT gamay pa autograph nya ko ha... ngano wala lagi na sunstar si rics zalved

Quote Originally Posted by ninzska21 View Post
    wa pa apila sa ceremony ky tungod kuwang sa requirements or hagbong nya summer class mao ny kalabanan nga d ka paso.

pero wa pa apila ky tungod ky ng tupis ra.. aw binogo nana cya! HEHEHEHE!

kung kita maghunahuna, there's nothing wrong with wearing a 2-pc (unless dli lang flattering ba hehe)...
    pero naa man gud na sila guidelines stated in the school's handbook..the students and parents confirm to abide by these..sorry na lang nila kay the posting of these pics were not in accordance to the rules set by the school mao na gisilotan..
    so dli na BINOGO..ilaha ng patakaran..ang NAGBINOGO ang parents kay wala sila nibasa sa ilang gipirmahan, unya karon magsuko-suko sila nga wala gipapaso ilang anak...duh!

@Lord_Ac: basin mga badlungon sad ning mga bataa and this was the last straw for the school hehe..i'm just speculating ha...kay imposible man gud if ang school ingon ana lang kadali mo desisyon.

@ming_li: dli lang ta maghulat nga moabot ug scandal oi...before it reaches that point, kelangan we repress the actions that may lead to that...and these are young girls, probably 16-17 yrs old, so dapat jud disiplinahon kay mag wild unya nig mohamtong na sa edad
    aw, hnu-on pero outside man gud sa school na hitabo unya gi big deal nla.. wa man pud ko kita sa pics gud kung unsa jud ka lewd.. naa disciplinay action pero d pa ipa grad? so big deal jud d i kaau...

do u have stats for this? as far as i know, kids with questionable and/or absentee parents (not the "ultra conservative" ones) are most likely to be badly influenced.

anyway, we haven't seen the pics of these girls. but it is the prerogative of the school to decide which is against their set of rules and guidelines with regards to the pics. in effect, wala ta'y mahimo kung ang decision sa school is to ban the girls from attending their graduation rites.
    i send my daughters to stc coz i believe in the value formation that the school teaches my children. and with this issue, i tell my daughters this: ayaw mo pag kiat kiat kung dli mo ka-take sa consequences.
    Good one bro!

pero ug gipa paso nlang unta d jud na mo dago. bogo japon ang stc.. one offense rana limjpyo rana sa classroom for 1 week or unsa bah pero d papasohon sa side sa ginikanan sakit sad na ky pila gud ka tuig sige kag bayad para lang maka kita ka sa imong anak mo paso. nya ONE offence lang d na sila ka paso.. HEHEHEH! paeta..

oh well!!!
    http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...21852550_n.jpg

HEHEHEH! basta kita kag mag armor sa dagat taga STC nana sila!
    HEHEHEHEHEHE

pwede ma post balik ang rules sa STC? pero OA ra kaayo ang Madre, kasagaran ra ba gyud sa Madre mga maldita...medyo bakakun pud na sila..

in effect, wala ta'y mahimo kung ang decision sa school is to ban the girls from attending their graduation rites.
    Lesson of the Day:
    Listen to your school not the court order

AHEEE!

11.    Advertisement