Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
    Blog Entries

Default Re: if u were to be asked

don't give a mouse a cookie...

Quote Originally Posted by MEATH NOTE View Post
    para lang nako ts noh.. kung gusto ka ipa priso jud imong ex ma daut man sad ang future sa anak ninyo like sungogon siya nga iyang amahan gikan priso in-ana.. think 100 times before doing it... dili ra ang future sa imo ex imong gi guba hasta sa inyong anak pud. luoy sad sa bata inig dako niya makabalo nga na priso iya papa. ang sakto na decision ana mo palayo nalang ka sa imo ex take ur kid with you. mas maau pana kaysa makabalo ang bata na priso iyang papa
    same ra japun, imong papa gikan presohan kay nangawat kay adik2. there r things we cant hide fr our kids. in the first place, akong ex ang naguba sa iyang kaugmaon ug sa iyang anak. might even be a blessing in disguise, basig kaning natabo niya karon mao juy makapatagam niya. gikan namig baranggay, wala gihapon matagam pero wala jud. dili man ako makapa priso niya, im sure, ipa preso siya sa lain, worse, basig mapatay siya ug ma aktuhan nga mangawat. this man never cared about his kid in the first place. na sang at na ang kaso, korte nay bahala mo decide. for those who are not very familiar with our law, kani baya is not just a simple theft and estafa case, this is a violence against women kay naa baya mi anak. kana pa lang daan, bug at na nga kaso. there are things nga dili na madala ug luoy2, besides, 7 years kapin nako sigeg hatag channce niya. dili na siya mag mahay oi

ay ts. padayuna jud na. angay nang pa tagmon. dili lalim magpadako ug bata nga ikaw ra usa. ug ing-ana jud siya ka irresponsible ug selfish, dili na siya angay hatagan ug rights sa inyong anak. tinood looy ang bata nga mag dako nga kulang ang parental figure. pero worth it ba nga naa ang amahan bisan purti na pabadlong? i dont think so. dili na man sad na uso nga mag sug-sug pa ang mga bata abi kay kuwang ang parents. its more common now-a-days. mas maayo pa nga kahibaw ang bata ug unsay gi dangatan sa iyang amahan para mag dako siya nga makahibaw nga dili diay maayo ang mag adik-adik ug pangawat. we are not living in a perfect world. whoever we may wish the best of people, kung ing-ana jud ang ilang batasan ug di sila willing mu change, wa jud kay mahimo ana.

you are not stepping on anybody, you are at the right, you have the right to protect yourself, your family and the right to justice. padayuna jud na. maayo jud na patagamon. sobra pud ka inutong noh? 7 years jud? dugaya sad nimo naka amgo oi. you are on the right track na. let people think whatever they want of you, its your life, your child, your rights. fight if you must.

^^cant agree more. puede mo like gazillion times?

Quote Originally Posted by pip View Post
    hey TS .. just give ur self a long break from him .. a nice long vacation from him .. only time will tell if he's change ..
    now in bulacan and is busy starting a new life. i will be back in cebu once the court will summon me but i will be here for a year or 2 or maybe for good. daku kaau ko ug gi give up para lang malayo anong tawhana, gasto pa jud kaau mo relocate. i wont stop til i get justice for myself. gurls out there, if u r in an abusive relationship, you can always get help and justice but only if u really want it. lisud mani para sa uban kay ang taw imong i reklamo ang taw baya nga imong gihigugma, pero kanang tawhana, mao ra sad ang mag cause ug battery (in any form) nimo. and no woman ever deserves to be treated badly. i hope ang ubang mga babay maka stand for themselves kay its true jud, walay mang daug2 ug dili ka magpa daug2

everyone deserves a second chance.. 7 yirs i s quite lon bya sad..

^^indeed long, maybe very long for others esp if its an abusive type of relationship. i didnt only give 2nd, 3rd, gazillion chances but instead of getting better to show regret and repentance, the person went too extreme and was able to do crime against me to support a very bad habit. only time can tell when i will be able to forgive him, i pray for that too esp nga Christmas karon but i guess he has to work on a lot of things before i can see that he is truly deserving of my forgiveness, at least

Blog Entries

not everyone deserves second chances

As for what you did TS, it's a good thing you seek for justice. Not all women have the guts to do what you did. For sure dili lang ikaw ang naay experience nga ingon ana but then other women chose to keep it kay given that situation, it's kind of humiliating. What would your neighbors, friends and relatives think dba? It's not easy to let someone else know that you've been abused, how much more make it known to the public by filing a case. I'm pretty sure wala mo niend up ana nga situation just because of a mistake made by him once. Sa mga wala kasabot, huna-hunaa ninyo kung unsay naagian ni TS before siya niend up anang iyang desisyon nga magpasaka og kaso against her Ex...

kung ako? pasagdaan, just stick to plan.. ayawg padala sa emotion kung naa man gani...

and you yourself know what's best for you..

thanks for all the people who understood my action. yes, its true i got negative reactions like, dont wash dirty linens in public without thinking that people will eventually know what happened when u seek justice. example, your daughter was raped, will u encourage her not to pursue a case against the person who did it because people will know what happened to her and its embarrassing? whats embarrassing is when u cant stand for yourself, dont know how to defend and seek justice for yourself. in court, infront of numerous people you know and u dont, u will recount what happened too many times and the pain comes back everytime but its a price that u pay for seeking justice or rather keep your mouth shut, dont let people know while the offender is laughing at you because u r so damn scared to seek justice. its your pick, to each his own. i always believe nga walay mang daug2 ug dili ka magpa daug2. yes its true, a lot of women are made punching bags with their partners and come out with a smile on their face and hide the truth. i dont judge them. they have their own reasons, i have mine. respetaay lang ta as i always say.

11.    Advertisement

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast