Page 31 of 134 FirstFirst ... 212829303132333441 ... LastLast

Default Re: friends with benefits

Quote Originally Posted by adz View Post
    mao jud hard sa akong side kay akoa jud siya gi treasure as one of my buddies jud...but he choose to ruined the friendship man nuon kay nag biga2x nako...
    i think you are just in denial that you like what he is doing to you now..

ang babae ray masakitan anang FwB, nya ang babae jd ang kasagaran ma fall out of the agreement..
    cla ang una ma inluv, na dapat no strings attached ra utna..

Quote Originally Posted by butong101 View Post
    i think you are just in denial that you like what he is doing to you now..
    honestly pag HS namo crush na nako siya and he knows that man...but nawala naman gud na akong na feel niya before kay lage mas comfortable ko nga friends lang jud mi..

Blog Entries

if it is consensual and both are single, then there's no problem with it... people who are okay with this setup are those who had been hurt before and promised themselves never to commit again... i can say that there is an advantage to this type of relationship like, there will be no restrictions, no irrational demands and of course you get to enjoy having *** without being bugged for commitment...

the downside is, if not always, one often fall in love with the other... i guess, we all know how it will end right? furthermore, this type of relationship is temporary and seldom lasts...

ang dilikado kung ma xtra mile na unya ma juntis ang girl.. hehe

Blog Entries

ang dilikado kung ma xtra mile na unya ma juntis ang girl.. hehe
    mmmm... if anyone is thinking of getting into this kind of relationship, one should know the possible consequences and be responsible for their actions... especially, we, girls... if you don't know how to control or has no idea what contraceptives are, then go ahead ask mr. google and choose the method of your preference... may it be natural or the other...

and please, if you get into this relationship and you get pregnant, never think of aborting the baby because in the first place, imo mana sala. and also, ayaw gukod sa laki nga pakaslan ka... kay both of you agreed nga no commitment man... and to those who will get someone pregnant, please lang intawn ayaw dagani ang responsibilidad nimo sa bata...

Quote Originally Posted by ryeaka View Post
    mmmm... if anyone is thinking of getting into this kind of relationship, one should know the possible consequences and be responsible for their actions... especially, we, girls... if you don't know how to control or has no idea what contraceptives are, then go ahead ask mr. google and choose the method of your preference... may it be natural or the other...

and please, if you get into this relationship and you get pregnant, never think of aborting the baby because in the first place, imo mana sala. and also, ayaw gukod sa laki nga pakaslan ka... kay both of you agreed nga no commitment man... and to those who will get someone pregnant, please lang intawn ayaw dagani ang responsibilidad nimo sa bata...
    what if dili mka balo ang laki na buntris na diay ang girl.. hehe
    lets say, ng buwag na then na buntis diay.. luoya sa girl ..

ayaw na lang og enter.

Blog Entries

what if dili mka balo ang laki na buntris na diay ang girl.. hehe
    lets say, ng buwag na then na buntis diay.. luoya sa girl ..
    OT: always man jud luoy ang girl sa ingon ani nga situation... pero ang akong stand man gud, naa namo girls ang control... so kung dili kadawat nga mabuntis afterwards, then dili nalang mosulod... kamo sad guys, at first ra man mo di moangkon nga inyoha ang bata... but if makita na ninyo ang resemblance, magpakiluoy daun para tagaan ug karapatan mohulam sa bata...

honest opinion ra ni ako ha? basin naay mga negative reactions hihihi

one thing is mao pd d mu dawat ang guys if ever mabuntis ang girl is that cguroe mao na ila hunahuna, lain2 na ka.use sa girl kay syempre n.sugot gud xa ana nga relationshp, frnds lng gyd. maybe diay sa lain in.ana pud ang gurl mao d sd mu angkon ang laki..

pro no! dli gyud. once ang girl ma.attach gai sa usa ka laki, even if just frnds lang, hala, d nna mangeta lain ka.benefit.. lain sd kau dba, gasabot gud nga in.ana xempre sabot is sabot jd..

lain man ang laki oi, ga.sabot mu, diay tu naa pud xai kasabot lain. tskkk..

11.    Advertisement