Page 12 of 31 FirstFirst ... 2910111213141522 ... LastLast

Default Re: guys, unsaon pagpanguyab ug laki?

Quote Originally Posted by maran View Post
    i will think twice thrice or hundred times b4 i will make a 1st move,
    dili na kinahanglan mag set kay he invited me on his birthdate aug 13,hahhaah layo pa iya birthday then ge invite nko, why kaha ahead of time ge invite nko,
    iya ka giinvite kai iya ka ipailaila sa iya girl.. waheheh.. peace!

bitaw basin giinvite ka niya para makaprepare ug naa jud assurance nga maka adto ka. Kana bitaw di ka kaingon nga "Di sa ko oie kai naako buhaton, kalit kaayo gud.".. oh diba.. heeheh.

Or maybe its just his way for you to get closer or he's trying to have a conversation to you so iya lang sa giagi ug invite invite.. hahaha

Quote Originally Posted by nilbud View Post
    sayon rana e txt lang hehe para d kaau uwaw
    i dont hink so, ikaw buhata daw na murag deretso ka busted,hehehheeh

Quote Originally Posted by GuyOfYourDreams View Post
    iya ka giinvite kai iya ka ipailaila sa iya girl.. waheheh.. peace!

bitaw basin giinvite ka niya para makaprepare ug naa jud assurance nga maka adto ka. Kana bitaw di ka kaingon nga "Di sa ko oie kai naako buhaton, kalit kaayo gud.".. oh diba.. heeheh.

Or maybe its just his way for you to get closer or he's trying to have a conversation to you so iya lang sa giagi ug invite invite.. hahaha
    i can accept all your possibilities kay murag mao pud gyud ang mahitabu, mao sad na ako na realized karun lng, sallamt sa imo gepang sulti, murag tanan man gyud ma girlor man naa gyud mga reason why you do something,hehehhe kung sa bagay, naa ko saudi dn naa siya dubai,hehehehe, genius

Blog Entries

Whoa, watta problem you have. There's more to life than running after a guy, liking and such. May I ask how old are you?

Edited:

https://www.istorya.net/forums/love-i...ans-heart.html

Are you talking about the same guy?
    Last edited by Baeybe_Bryce; 07-11-2011 at 05:14 PM.

nuff said na ni GOYD.

Gift nga buot pasabot kay ang imong pagkumpisal sa imong pilings day! hahay!

Quote Originally Posted by Baeybe_Bryce View Post
    Whoa, watta problem you have. There's more to life than running after a guy, liking and such. May I ask how old are you?

Edited:

https://www.istorya.net/forums/love-i...ans-heart.html

Are you talking about the same guy?
    nope, not anymore, this guy is the future, for a change bah, hehehe
    im 28 running 29, i have job, nahuman na nako pa skoyla ako mga sis, naa nako own house, wala na koy lain pang problema kun dili laki nlng para himuong bana, hahahahah tanan kasakit sa kinabuhi human nko ana, wala na gali ko problema, mao mangita na pud, pa labad sa ulo bah, sounds weird, but that i want to do b4 the end of my world, i keep waiting if in my mind i dont have time, dili ko gusto magtanga nlng, work balay nlng ako trip, gym, shopping...

Quote Originally Posted by SteveFoxv2.0 View Post
    nuff said na ni GOYD.

Gift nga buot pasabot kay ang imong pagkumpisal sa imong pilings day! hahay!
    awww...mao d i na imo ge mean, i think dili tcguro na good timing oi, kay gkan sa stress sa party then sukatun nmo ug ana,hahahahah kataw.an cguro ko, basin ingnun ko nahubog na siguro ka,hehehehe

Quote Originally Posted by maran View Post
    hehehehe, actually, wala pa na nako siya nakita, im planning palang,kay maybe im ready na to go with a new relationship, naa may nanguyab nako but dili nko siya like, so na think nako ako kaha ang mo try ug first move kana gyud ako type na guy, i dont know unsa nga quality sad sa guy ako gipangita, kay sa una ako ganahan ko ug Mr. perfect ug Mr, right... but right now after a long journey of a failed relationship, ang ako nlng maka mao ang laki mo tamed nko, kana iya ko mapa stay ug house, mapa settle in one place, basta mo aotomatic rana, basin ikaw na ako gipangit, e notice nlng taka daan,heeheheh as ive said i never tried this kind of moves but i want to try not that im desperate, i will it as a challenge for my self, because im 28, im old enough to know what is right and wrong, i have a stable job to support my wants and needs, laki nlng gyud ang kuwang, so why wait if i can do the 1st moves dba? sakto bako?
    yup sakto. just don't worry too much, have fun in the process. it does not matter how many times you screw, there's no right or wrong, just #chargetoexperience. wahaha

i've tried being straightforward before when i was in my college years.
    not because i was desperate to have a bf but that i really just happened to like him even when all he could offer me was friendship.
    it was unpractical for us to talk about it face to face kay lagyo ming duha, but we managed to talk thru phone - that was after years of discerning whether i should tell him or not about my feelings, all the while when we have really really become the best of friends.
    all those times he was just receptive and tolerant with my actions - mga tawag and text sa akong care and concern sa iya.
    when finally i found the courage to say it for once, all he responded was "daan ko pa lagi, dugay na ko nakabantay ana."

the result? i got rejected. amigo ra mi taman gyud. was it painful? yes. Filipina girls have been accustomed (or programmed) to act Maria Clara - huwat ra jud ka kung panguyaban ba ka o dili. but being honest with yourself is the greatest feeling you will ever feel and it will surely send you to freedom. i believe diha nka makastart og move on.

basta ayaw lang gyud:
    1. pag vega2x just to win his attention and love
    2. expect too much pag imo na siya naingnan (most of the time, the least he can offer you is friendship, because if he's really into you, maningkamot sya mismo to court you in the first place)
    3. daota siya abi kay wa ka sugta
    4. go overboard - send kag daghan og mga mahalon nga gifts to show your intention and affection (it's ok to be generous though but yaw lang gyud expect nga you will earn his love out of it), act like a girlfriend to him pag friends namo nga sood

most often than not, prepare to get hurt. when he rejects you (sa imong intention nga pagpanguyab) - that's it. move on and don't ask why and what else you can do. boys are straightforward - when it's no, it's a no. don't expect.

bitaw TS, take your time to know the guy - if he is really worthy nga ma express nimo imong pagkagusto sa iya. know if he is an advantage taker or not kay lisod na kung i take advantage ka. maybe you're pressured siguro tungod sa imong age or sa mga admirers pud ana nga laki?

relax lng gyud ka. someday somebody will walk into your life and you'll understand why it never worked out with anyone else, maski unsa ka maayo imong moves hehehe. someone will see you in a different light og di nka maningkamot magka kamo nyahahahaha everyone has their own time. if di jud kamo, just let it be.

Quote Originally Posted by aozora View Post
    yup sakto. just don't worry too much, have fun in the process. it does not matter how many times you screw, there's no right or wrong, just #chargetoexperience. wahaha

new goal in life: sky is the limit, whoever , whatever and whenever, rock and i will rule, hehheheeh

11.    Advertisement

Page 12 of 31 FirstFirst ... 2910111213141522 ... LastLast