The DOCTRINE OF THE TRINITY. unsa inyong knowledge about God? - Page 66
Page 66 of 273 FirstFirst ... 566364656667686976 ... LastLast
Results 651 to 660 of 2725
Like Tree502Likes

The DOCTRINE OF THE TRINITY. unsa inyong knowledge about God?

This is a discussion on The DOCTRINE OF THE TRINITY. unsa inyong knowledge about God? within the General Discussions forums, part of the Lounge category;

  1. #651
    C.I.A. SioDenz's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    9,754

    Default Re: The DOCTRINE OF THE TRINITY. unsa inyong knowledge about God?


    Quote Originally Posted by Xian120 View Post
    saying other beliefs are wrong seem to me one way of saying that you are more right than all of them, even went on to saying that science that man discovered is sayop, yet you depend on it, we all depend on it..
    If Mu ingun ko nga if mukaon ka anang isda nga Dubok kay madaot imung tiyan kay naka experience ko ana sa una. Unya mu ingun ka nga "DILI OI! Maka baskog nuon na nimu" - pero wala kay ikahatag nga Reason nganu naka ingun ka Dili, unsa diay expected nko isulti sa imung idea? SAKTO?

    Did i say nga TANAN na discover sa tawo about sa SCIENCE SAYOP? i said Science is Limited ug di ka explain tanan + I said nga MASAYOP ang science... tarunga daw basa.

    Quote Originally Posted by Xian120 View Post
    i dont need to explain to you the reasons behind my belief or their belief for that matter, the burden of proof lies to those that proselytizes, im not here to do that... whether you based your belief on some primitive book or to the studies of man which brought about our industrial advancement, that all depends upon you.. but you cannot dare say that you are right and they are wrong because they base their belief on wrong premises or some limited science that according to you is limited therefore sayop,. these assumptions to me is not a product of a religion which you say teaches humility...
    i am NOT wrong sir, i can believe everything that brings me closer to the truth.. i dont need to understand atomic structures, String theory or Higgs Boson to believe in what i do,
    a belief based on untested philosophical intuition may be right, but not necessarily have to be true..
    Wa man sad ka pugsa pagpa explain, nangutana raman ko so if di ka maka explain way pugsanay. Pero unsaon mag nimu pagsulti nga kanang basis sa imung Belief insakto ug di masayop if di ka maka tubag or maka explain ana?

  2. #652
    Elite Member psychologic's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    Male
    Posts
    1,475

    Default Re: The DOCTRINE OF THE TRINITY. unsa inyong knowledge about God?

    Quote Originally Posted by SioDenz View Post
    Nya unsay sabot nimu sa Word nga daghan? same ra sa TANAN? naunsa baya ka...
    ikaw man guro angay mo tubag ana kay kaw man ni use sa term na daghan.. hehhe

  3. #653
    C.I.A. Xian120's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    1,667

    Default Re: The DOCTRINE OF THE TRINITY. unsa inyong knowledge about God?

    Quote Originally Posted by SioDenz View Post
    If Mu ingun ko nga if mukaon ka anang isda nga Dubok kay madaot imung tiyan kay naka experience ko ana sa una. Unya mu ingun ka nga "DILI OI! Maka baskog nuon na nimu" - pero wala kay ikahatag nga Reason nganu naka ingun ka Dili, unsa diay expected nko isulti sa imung idea? SAKTO?

    Did i say nga TANAN na discover sa tawo about sa SCIENCE SAYOP? i said Science is Limited ug di ka explain tanan + I said nga MASAYOP ang science... tarunga daw basa.
    if mokaon ko'g dubok nga isda nya for some reason di ko madaot, it is true for me nga dili siya mka daot, but knowing nga ikaw madaot ka kong mokaon ka ana, would i still tell you nga ok rna kan-on kay wa ko maunsa? do you really think i would be foolish enough to assert my own belief if in the first place i know that it is not for you?..

    no you did not say nga TANAN, you just didnt clarify it the way you ought to have had,. that's why gianaan ka ni @psychologic nga d man kaha ka palaban sa doctor kon masakit ka.. 'coz you did not clarify nga unsa sa science ang sayop ug ang sakto,.. yes masayop mana ang science, but does that verify your belief?.. kong ang akong tubag sa 1+1 kay 11 nya ang imo kay 3, since nasayop man ko ug kwenta nagpasabot diay na nga sakto nka?.. kong mag accuse ka nga sayop make sure to clarify it kong unsa ang sayop otherwise ma misunderstand ka sa tawo..

    Wa man sad ka pugsa pagpa explain, nangutana raman ko so if di ka maka explain way pugsanay. Pero unsaon mag nimu pagsulti nga kanang basis sa imung Belief insakto ug di masayop if di ka maka tubag or maka explain ana?
    No i was just telling you that you have no right to tell me that i am wrong just because i could not explain the reasons behind my belief..

  4. #654
    C.I.A. SioDenz's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    9,754

    Default Re: The DOCTRINE OF THE TRINITY. unsa inyong knowledge about God?

    Quote Originally Posted by Xian120 View Post
    if mokaon ko'g dubok nga isda nya for some reason di ko madaot, it is true for me nga dili siya mka daot, but knowing nga ikaw madaot ka kong mokaon ka ana, would i still tell you nga ok rna kan-on kay wa ko maunsa? do you really think i would be foolish enough to assert my own belief if in the first place i know that it is not for you?..
    If maka Prove ka using your Scientific explanation or Scientific Facts then i Will say, INSAKTO ka ako sayop...Simple ra kaayu..but the question is, can you? or did you?

    Quote Originally Posted by Xian120 View Post
    no you did not say nga TANAN, you just didnt clarify it the way you ought to have had,. that's why gianaan ka ni @psychologic nga d man kaha ka palaban sa doctor kon masakit ka.. 'coz you did not clarify nga unsa sa science ang sayop ug ang sakto,.. yes masayop mana ang science, but does that verify your belief?.. kong ang akong tubag sa 1+1 kay 11 nya ang imo kay 3, since nasayop man ko ug kwenta nagpasabot diay na nga sakto nka?.. kong mag accuse ka nga sayop make sure to clarify it kong unsa ang sayop otherwise ma misunderstand ka sa tawo..
    Kamu na mismo muangkon nga Ang Science Limited nya di ka Explain tanan nya inyu pa jud ipa explain nko unsa an di ma explain sa Science... paita.. ug unsay nahibaloan ninyu sa science, same rata kay same raman ta nag eskwela
    Since kamu may niangkon nga ang Science Di pa ka explain sa tanan butang - That means di pwedi basehan ang Science sa pag explain sa Spirituality sa DIOS nga di makita.

    Quote Originally Posted by Xian120 View Post
    No i was just telling you that you have no right to tell me that i am wrong just because i could not explain the reasons behind my belief..
    Ug sa kaso pa ni bro, if ikaw gikiha gipasanginlan nya wa kay ikapakita nga edidensya - murag ma priso jud ka

    Bitaw, lets agree to disagree nlan. You can believe what you want to believe BUT you cannot expect somebody to think the way you want them to think especially if di ka mu present if unsa imung reasons nganu kana imu belief.

  5. #655
    C.I.A. Xian120's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    1,667

    Default Re: The DOCTRINE OF THE TRINITY. unsa inyong knowledge about God?

    Quote Originally Posted by SioDenz View Post
    If maka Prove ka using your Scientific explanation or Scientific Facts then i Will say, INSAKTO ka ako sayop...Simple ra kaayu..but the question is, can you? or did you?
    bro im not here to proselytize someone, i dont really care if people would not agree with me or believe in what i believe, as i have not met anyone who has, either cguro that their belief still holds a far more greater impact or that to them i am just foolish, you decide.. Im not in the position to assume what is right for everyone to believe, and so do you, kay lahi2 man gud ug spiritual need ang tawo, that's why di jud ko mo try ug pugos, mosulti lang ko nganong i chose to believe what i do, kong unsaon na ninyo pag handle naa rna ninyo, or kong inyo kong i judge and label me as a lost soul naa rjd na entirely ninyo.. ako di sad ko mo judge ug tawo based on what they believe, nor do i criticize their beliefs, except kong unhan ko.. kay para nko free ta nga motuo sa atong gusto nga tuohan, and if we really believe, then for us it is true.. Amen..

    Kamu na mismo muangkon nga Ang Science Limited nya di ka Explain tanan nya inyu pa jud ipa explain nko unsa an di ma explain sa Science... paita.. ug unsay nahibaloan ninyu sa science, same rata kay same raman ta nag eskwela
    Since kamu may niangkon nga ang Science Di pa ka explain sa tanan butang - That means di pwedi basehan ang Science sa pag explain sa Spirituality sa DIOS nga di makita.
    Yes limited man ang science, ug sometimes ang mga theories when tested naay mga flaws, di nto matawag nga sayop, naa lay mga flaws o pagkulang kong sa bisaya pa, and science will always correct itself in the process,. but it's inability to explain to us all things doesnt really verify the existence of a God, id rather wait, cguro in my lifetime di ko maka abot sa tubag, pero still maghuwat ko..

    Ug sa kaso pa ni bro, if ikaw gikiha gipasanginlan nya wa kay ikapakita nga edidensya - murag ma priso jud ka
    Bro ug kaso pani, nya ang imong i kontra nko is pasangil ra nya wa kay ebidensya, bisan pag wa koy ebidensya sa akong pagka inosente di ko nimo ma pa priso.. mas ikaw pay makabayad nko tungod sa moral damages...

    Bitaw, lets agree to disagree nlang. You can believe what you want to believe BUT you cannot expect somebody to think the way you want them to think especially if di ka mu present if unsa imung reasons nganu kana imu belief.
    Bro if you really want to know my reason, ukaya akong mga posts bro, somewhere sa usa ka thread ako ning gi say2 tanan nko nga rason... and please, dont even think that im trying to convince you..

  6. #656
    Banned User
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    Male
    Posts
    1,778

    Default Re: The DOCTRINE OF THE TRINITY. unsa inyong knowledge about God?

    Quote Originally Posted by jovipeorliohacokijo View Post
    kanindot sa mga verse bro, kung nakasabot pa lng unta ka sa pinaka unod sa maong mga verse, you will be very happy.

    ang baby sa womb wala pai soul. kanus-a man kaha magka soul ang baby?
    thanks bro! pasabta ko bi basin naa kay mas nindot nga explaination ani....hehhhe, happy naman ko bro just by knowing my God loves me so much

    Dili lang 24/7 akong happiness bro coz there are times we face a bad day or someone pissing me off but i have enough tolerance to understand the situation sad.....taas2 sad akong pasensya ug makapasaylo rako bro to anybody!

    I suppose you will suggest during birth....anha na ang soul mosulod....okay sad na nga idea bro but dili jud ta certain no kung kanus-a jud since the soul is a spirit man......dili nato makita inig sulod sa lawas
    Last edited by Breakeven; 11-20-2012 at 06:30 PM.

  7. #657
    Elite Member psychologic's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    Male
    Posts
    1,475

    Default Re: The DOCTRINE OF THE TRINITY. unsa inyong knowledge about God?

    and how do we know if naa jd spirit ang isa ka tao?

  8. #658
    C.I.A. SioDenz's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    9,754

    Default Re: The DOCTRINE OF THE TRINITY. unsa inyong knowledge about God?

    Quote Originally Posted by psychologic View Post
    and how do we know if naa jd spirit ang isa ka tao?
    Igka matay pero if you dont believe in Life after death, its the least of your concern na cguro

  9. #659
    C.I.A. NapoleonBlownapart's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    Male
    Posts
    2,895

    Default Re: The DOCTRINE OF THE TRINITY. unsa inyong knowledge about God?

    Quote Originally Posted by jovipeorliohacokijo View Post
    @NapoleonBlownapart

    >> Gi unsa man nimo pagkabalo bro nga naay intellect, emotion, ug will imong God?
    Naa sa bible jovi.
    Intellect - He questioned Job(Job 38-40). If having the ability to question isn't good enough as proof of being rational then I don't know what is.
    Emotion - God is pleased with Moses, Jesus, and many others. That shows emotion.
    Will - There are a lot records in the bible where God said "I will...". Then there are also passages that says God's will or the will of God.

    >> message of the Cross? kabalo ka sa origin sa cross?
    Kabalo pero di na mao ang importante. Ang importante kun kabalo ba ka kung unsa ang gipasabot ni Pablo sa "message of the cross". Duda ko wa ka kabalo kay nangutana ka kun kabalo ba ko sa origin sa cross. Ang ipasabot ana jovi kay Jesus died as a sacrifice for the atonement of sin. That's God's love demonstrated.

    >> ok, di na lng ko mo discuss more on why Love is God. kasabot nganong di ka kasabot ana. hehehe.
    Dodging again. Mao man jud dayon ka kun mganutana ko kun ngano, mangayo gani ko ug explanation moingon dayon ka nga "di ka kasabot". Duha ray posible nga hinungdan ana. Either bogo ko or di ka ka explain. I'm more inclined to believe the latter.

    so when you say that your God has emotions, does your God feel sad? angry? cheated? disappointed? rejected? worried? lonely? hurt? deceived? afraid?
    Just because I said God has emotions doesn't necessarily follow that God felt disappointed, worried, lonely, hurt, afraid, and whatnot because it's possible that he felt other emotions. I believe I already answered this above.

    >> si Jesus mismo bro, sa bible gihapon, pero ang imo lng nasabtan ky tao, ako ky dili man. nagpasabot lng na nga wa ka kabalo nga naa ky Christ inside you, ok ra na para nako
    Asa daw ang verse sa bible ato na susihon kon mao ba jud.

    >> daghan man ug attributes si God bro, i told you sa pagkakaron, akong nahibaw-an, God is Love, God is Peace, God is Happiness. but libog man ka. but what i have learned is God is impersonal, God is way way way (x 1 million) beyond our earthly existence. and God is separate from His creation. mao lng na sa pagkakaron.
    Wa man ko naglibog. Di lang ko kontento sa imo explanation mao ang question will lead to another, and then another, and so on. Sala d.i nako kun di ka ka explain ug tarong?
    >> i think wa pai pronoun nga para ni God. di sad pwede himo-an. God is way beyond (x 1 billion)
    Yeeeaaaahhh rrriiiiiggggghhhttt.. how convenient.

    >> para nako kita tanan ky kada usa nato, naa man Christ, even the Muslims, atheists, Buddhist, kita tanan diri sa earth, naa ta Christ tanan. kanang dwelling nimo among us bro, unsay pasabot nimo ana?
    Dwelt AMONG us na oi di na dwelt IN us. Lahi intawn na ang IN ug AMONG sa spelling ug sa meaning. Pastilan, basic grammar. Na unsa gud nang hitaboa nga ang meaning sa AMONG nahimong IN?

    >> to eat is not a desire, but what food you want to eat is a desire, and showing what food you eat is an ego. to drink is not a desire, but what you want to drink is a desire. to rest is not a desire, but where you want to rest, or the type of bed you want to sleep is a desire. yes bro, physical desires, physical world, physical body. also physical God?
    Of course to eat is not a desire but it's what man do to fill his stomach to fulfill his longing for food. Same with drinking. It's not a desire but it's what you do to quench your thirst or satisfy your longing for liquid. What type of food or drink is irrelevant kay bisan mokaon pa kag yuta or moinom kag ihi as long as you eat or drink because you're hungry or thirsty, you are satisfying your longing for food or liquid. In other words you gave in to your desires. Mao na ako punto jovi. You can only detach a man from his physical world if you kill him because by then he would neither eat nor drink.

    >> how did you know that God loves you? nagpakita si God nimo unya nisulti nimo, "dodong napoleon I love you" . nganong imong love need man ug object? bec you are attached to the physical world. when you feel love without an object, that means something else not of this physical world.
    It's all over the bible. Please don't resort to shallow reasoning. Kinahanglan pa d.i jud ka makadungog nga moingon si God ug "I love you" para motuo? Jesus works on the cross is the proof of God's love. That, to me, is enough proof to believe that God loves me.

    >> gi unsa man nimo pagkabalo nga mubalik si Jesus bro? di ba kaha ang Christ ang gipasabot nga mubalik? unsaon man nimo pag-ila nga si Jesus ang nibalik? unsa nga klase sa Kingdom ang iyang i establish? di makita ky not physical kingdom gud? ang pwede masakop niya ky di pud makita?
    He who testifies to these things says, “Yes, I am coming soon.” Amen. Come, Lord Jesus.
    Jesus answered, “If I want him to remain alive until I return what is that to you? You must follow me.”
    Look, he is coming with the clouds,” and “every eye will see him, even those who pierced him”; and all peoples on earth “will mourn because of him.” So shall it be! Amen.
    Kana jovi klaro pa na sa lingin sa agtang sa mga istatuwang budhha..

    Kinsa may gaingon nga not physical Kingdom? pataka nasad kag assume?

    >> so nahimong bakakon si Jesus ana bro? pag ask sa Pharisees, Jesus answered, the Kingdom of God is withing you. pag-atubang sa mga disciples, niana siya, "ayaw mo kabalaka mga disciples, di to tinood, tagbaw to sila ug pangita sa ilang lawas, pero ang tinood ang Kingdom of God is naa ra nako or naa sa unahan wala lng sila kabalo" . Pareha ra na tanan bro, ayaw himo-a ug bakakon si Jesus.
    Kung gibawi pa ni Hesus nahimo jud syang bakakon pero wa man niya gibawi. Bunga ra na sa imong lihok nga huna-huna jovi. Lain sad kaayog tubagon ni Hesus ilang(pareseo) pangutana dayon di d.i to para ila(pareseo) ang tubag kay para to sa mga disipulo nga wa nangutana.

    >> i respect what you believe bro
    Kun ang imo dios nga gituhoan jovi kay way panghuna-huna, way pagbati, ug way kaugalingong kabubut-on, imo pud na. Nanghinaot lang ko nga makaplagan nimo ang Dios nga naay plano para sa tao, mahigugmaon, ug naay kaugalingong kabubut-on nga makaayo para sa tanan.
    Last edited by NapoleonBlownapart; 11-21-2012 at 11:13 AM.

  10. #660
    Elite Member psychologic's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    Male
    Posts
    1,475

    Default Re: The DOCTRINE OF THE TRINITY. unsa inyong knowledge about God?

    Quote Originally Posted by SioDenz View Post
    Igka matay pero if you dont believe in Life after death, its the least of your concern na cguro
    ok.. life after death man kaha.. asa man pod atong life ana after we die...

Similar Threads

 
  1. Replies: 48
    Last Post: Yesterday, 06:17 AM
  2. Replies: 147
    Last Post: 12-22-2012, 08:38 PM
  3. Please post the lyrics of the song "wish"
    By Rachelle in forum Music & Radio
    Replies: 2
    Last Post: 08-17-2006, 02:11 PM
  4. Replies: 3
    Last Post: 07-07-2005, 04:26 PM
  5. What are the rights of the animals?
    By Olpot in forum Pet Discussions
    Replies: 39
    Last Post: 06-25-2005, 04:05 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top