Civil service exam for april 14,2013
Page 1 of 6 1234 ... LastLast
Like Tree16Likes

Civil service exam for april 14,2013

This is a discussion on Civil service exam for april 14,2013 within the Career Center forums, part of the Lounge category;

Default Civil service exam for april 14,2013

Mga parts mangayu ko ug tips ug hints kung unsaon pagpasa aning civil service mao nalang jud ni ako pag-asa para ma.employed ko ba...ug ngutana lang ko kung unsa jud ni kalisud ang civil service mura kog ma.buang kay lisdan ko mag.review sa math hilabi na sa arithmetic kanang mga percent2, ratio and proportion and more...please mga parts...salamatay!

hi, i may sound hambugera but i am not.... ako lang iklaro daan hehe....

but for me dili man jud ing-ana kalisod ang exam. what i did is to buy the latest civil service reviewer sa NBS (national bookstore) then i answered the book per topic. after that i evaluated how many correct and mistakes i had then i studied how to answer the mistakes correctly. for example sa math, kung asa ko nasayop, ako gi praktisan unsay correct formula and the right process sa computation to get the right answer... kalooy sa dios naka pasar ko professional civil service exam. i did the studying for a week lang...

i know this is working for me considering nga di ko bright like some people kay i did the same thing when i took the licensure exam for teachers LET and i passed as well... of course apilan sad ni nako ug prayers hehe...

hope this helps... good luck sa imong exam puhon

Quote Originally Posted by MahDeXie View Post